محله ی وب
طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب و ویندوز

با ما در تماس باشید

اگر طرح یا پروژه ای در ذهن دارید که می خواهید با ما به اشتراک بگذارید، لطفاً با ما در تماس باشید.

ما را دنبال کنید در:

برتری داشتن وبسایت نسبت به فعالیت در پلتفرم های رسانه اجتماعی

254
برتری داشتن وبسایت نسبت به فعالیت در پلتفرم های رسانه اجتماعی

این سوال همواره در بین افرادی که مشغول فعالیت در فضای مجازی هستند مطرح می شود که با وجود پتلفرم های رسانه اجتماعی چرا دلیل داشتن وبسایت چیست؟

داشتن یک وب سایت به شما کنترل بیشتری بر حضور آنلاین و نام تجاری خود می دهد. با یک وب سایت، می توانید یک طراحی، چیدمان و رابط کاربری سفارشی ایجاد کنید که با هویت برند شما مطابقت داشته باشد و برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد. همچنین می‌توانید با استفاده از تاکتیک‌هایی مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) وب‌سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، که می‌تواند به مشتریان بالقوه کمک کند هنگام جستجوی کلمات کلیدی مرتبط، وب‌سایت شما را پیدا کنند.

یکی دیگر از مزایای داشتن یک وب سایت این است که می تواند مرکزی برای تلاش های بازاریابی آنلاین شما، مانند کمپین های ایمیل و پست های رسانه های اجتماعی باشد. می توانید در پیام های بازاریابی خود به صفحات یا محصولات خاصی در وب سایت خود پیوند دهید، که می تواند باعث افزایش ترافیک و فروش شود.

از سوی دیگر، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی راه تعاملی و فوری‌تری را برای ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد روابط با آنها ارائه می‌دهند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شما را قادر می‌سازند تا در گفتگو با مخاطبان هدف خود شرکت کنید و بازخورد مستقیمی در مورد محصولات یا خدمات خود دریافت کنید. رسانه های اجتماعی همچنین می توانند مقرون به صرفه تر از ایجاد و نگهداری یک وب سایت باشند.

ما در ادامه به برتری های داشتن وبسایت نسبت به فعالیت در پالتفرم های دیگر می پردازیم.

کنترل بیشتر بر برندسازی

کنترل بیشتر بر برندسازی و طراحی با یک وب سایت، می توانید ظاهر و احساسی سفارشی ایجاد کنید که با هویت برند شما همسو باشد.

انعطاف بیشتر از نظر محتوا

وب‌سایت‌ها می‌توانند محتوای متنوعی مانند پست‌های وبلاگ، فهرست محصولات و چند رسانه‌ای را در خود جای دهند.

بهینه سازی موتور جستجو

پتانسیل بهتر بهینه سازی موتور جستجو (SEO). وب سایت ها را می توان برای موتورهای جستجو بهینه کرد، که می تواند منجر به ترافیک طبیعی بیشتر از بازدیدکنندگان علاقه مند شود.

تجزیه و تحلیل داده ها

قابلیت های بهتر تجزیه و تحلیل داده ها. وب‌سایت‌ها می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری درباره رفتار بازدیدکنندگان، مانند زمان صرف شده در سایت، نرخ پرش و نرخ تبدیل ارائه کنند.

فضای بیشتر برای نمایش محصولات یا خدمات

وب سایت ها محدودیتی در تعداد محصولات یا خدماتی که می توانند فهرست یا فروخته شوند، ندارند.

فرصت بیشتر برای سفارشی سازی

فرصت بیشتر برای سفارشی سازی از نظر کمپین های بازاریابی. یک وب‌سایت می‌تواند صفحات فرود و آهن‌رباهای هدایت‌کننده را در خود جای دهد که با کمپین‌های بازاریابی خاص هماهنگ هستند.

عملکرد بهتر تجارت الکترونیک

عملکرد بهتر تجارت الکترونیک در حالی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ویژگی‌های اولیه فروش را ارائه می‌دهند، وب‌سایت‌ها می‌توانند قابلیت‌های تجارت الکترونیک جامع‌تری مانند سبد خرید و پردازش پرداخت را ارائه دهند.

مالکیت و کنترل کامل

مالکیت و کنترل بیشتر بر داده های وب سایت. با یک وب سایت، شما مالک و کنترل داده های خود هستید، بنابراین خطر کمتری برای تغییر الگوریتم های رسانه های اجتماعی و تأثیر منفی بر دید شما وجود دارد.

ایجاد اقتدار و اعتماد بیشتر

اقتدار و اعتماد بیشتری ایجاد کنید. داشتن یک وب سایت اعتبار و اقتدار بیشتری نسبت به تکیه بر صفحات رسانه های اجتماعی فراهم می کند، زیرا نشان می دهد که شما برای ایجاد یک حضور آنلاین حرفه ای سرمایه گذاری کرده اید.

به طور کلی، داشتن یک وب سایت و حضور در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هر دو مزایای خود را دارند و فعالیت در هر کدام از این دو مورد دلیلی بر عدم فعالیت در دیگری نیست. هر یک از آنها یکی از بازوان قدرتمند فعالیت شما در فضای مجازی هستند و باعث ارتقا حضور آنلاین شما می شوند و بهترین رویکرد ممکن است به اهداف تجاری خاص و مخاطبان هدف شما بستگی داشته باشد.